Kapitel

Jag kommer att låsa bloggen och pausa. Det händer så mycket i familjen och jag vill inte att någon ska snoka runt här. Ingenting som jag skriver här ska kunna användas emot mig/oss osv. Jag har utelämnat MYCKET som har hänt, eller ja allt i princip för alla skull. Lea kommer att bli gammal nog att kunna läsa och det är viktigt att hon inte behöver läsa all den ilska jag har haft. Hon vet ingenting och behöver inte veta någonting heller det räcker med de saker som hon har sett..
Jag tycker det räcker att jag och mina närmsta vet vad sanningen är. Jag blir bara förbannad när jag tänker på allt som har hänt och allt som har förstörts. Men jag är glad att mamma har flyttat och att vi alla är friska och krya! Ett år har gått nu och förhoppningsvis nästa år är det ett avslutat kapitel!
DSC_0600

 

Lämna en kommentar