Gregoriemarknad

Jag hade en kanonkväll igår! Vi började med middag på Clarion sen körde vi en barrunda på lite olika ställen i stan och avslutade på Plaza. Niklas hämtade upp oss efter stängning och jag slocknade direkt när vi kom hem.
Imorse var jag uppe klockan 8, såklart. Jag vaknar alltid tidigt när jag är ledig. Så det blev inte så många timmars sömn inatt. Vi åkte direkt hem till mamma eftersom jag var tvungen att låna tvättmaskinen. Dom hållet fortfarande på med golvet i vår tvättstuga, eller ja dom har precis bilat så nu är det bara massa damm och ett hål i golvet..
Lars kom också till mamma och hälsade på:) Det är kul att han är hemma igen! Fick lite presenter utav han, ett par converse i läderimitation & kryddor.

Innan vi åkte hem åkte vi in till stan och gick på gregoriemarknaden. Vi hade samtidigt stadsträning med Mira, mycket folk och hundar men det gick bra. Vi fick i alla fall med oss lite saker. En superborste som ska ta bort hår från möbler och kläder. Jag testade den i soffan och bilen och den var faktiskt jättebra. Det är svårt att få bort allt katthår från soffan med bara dammsugaren eftersom det som kryper in i tyget. Sen köpte vi även korvar och två megakokosbollar.

blogg11

Nu står en pizza i ugnen med vitlök och jalapenokorv på;)

Lämna en kommentar